Politica de retur
Când poți cere returnarea sumei?
Există unele situații când poți solicita returnarea sumei plătite
In cazul netrasmiterii pe adresa de email de catre Azurimob.ro a celor 3 oferte in termen de 10 zile de la efectuarea platii, cumparatorul poate solicita restituirea sumei de 89 lei.
Când nu putem returna suma plătită?
Dacă datele completate de tine în formularul de comandă au fost greșite (localitatea, număr de telefon, adresa de email, etc.)
Daca bugetul alocat nu corespunde ofertelor de apartamente noi la momentul actual din piata imobiliara nu garantam obtinerea celor 3 oferte personalizate de apartamente noi de la dezvoltator si nu ne obligam sa restituim suma de 89 lei
Cum se face o cerere de retur?
Cererea de retur privind restituirea sumei de 89 lei se va transmite doar la adresa de email: office@azurimob.ro in termen de 7 zile de la expirarea celor 10 zile de cand s-a efectuat plata. Cererile trimise prin alte mijloace de comunicare (WhatsApp, telefonic, mesaje e-mail la alte adrese) nu vor fi luate în calcul.
Cât durează până primești banii înapoi în cont?
Odată aprobat returul, timpii de retur sunt următorii:
Pentru comenzile plătite cu cardul, timpul de retur variază între 48 de ore si 30 de zile, în funcție de termenii și condițiile emitentului de card.
Site-ul azurimob.ro folosește procesatorul de plăţi EuPlatesc.ro pentru procesarea tuturor plăților cu cardurile.